Tiden går fort...

...när man har roligt.
Dessa veckor med rehab-kursen har verkligen rusat fram.
På tisdag till veckan har vi avslutning...det känns såååå tråkigt.

Idag började vi med en timmes promenad.



Sen en teorilektion om kroppsspråket.
Våra gester och vårt minspel avslöjar oss verkligen.



Som avslutning på dagen hade vi ett härligt pass vattengymnastik.



JAG KOMMER ATT SAKNA DETTA!!!!
1 soffie:

skriven

å förstår att du kommer sakna det va roligt det låter,

gokväll

2 Blue:

skriven

Tack för tipset... kan nog mkt väl vara den fast just DEN versionen jag är ute efter verkar inte finnas på youtube o min dator är lite knepig så den enda ljudfil jag hittade kan jag inte lyssna på. På den här länken ska den dock finnas som jag tror är den jag tänker på.

http://www.sr.se/cgi-bin/p3/humor/unitgroup.asp?unitID=1122&groupID=40&pubID=2095352

3 Blue:

skriven

Nej glöm det... det var FEEEEL han hade ju nån helt annan text bara... jag kunde lyssna på Dotras dator...



min version jag tänker på så är det nån som skriker om mer stråkar o mera!!!! Men texten kan nog stämma för övrigt.

4 Susanne:

skriven

Godkväll!!! Jag har varit så dålig att svara på kpmmentarer har haft lite mycket omkring mig. Ha en bra kväll. Kram Susanne

5 Carina:

skriven

Förstår att du kommer att sakna de här veckorna.

Vilken start på våren du fått....dagens teorilektion verkade väldigt intressant.

6 Helena:

skriven

Låter som en fantastisk dag.

Ha det gott.

7 Nettan:

skriven

Sen gäller det att vara duktig och hålla igång med allt man lärt sig och behöver.

Jag försöker att hålla igång med det jag kan efter min rehab, men ibland glömmer man bort sig och gör helt fel. Ha ha !



Ha en jättebra kväll !

Kommentera här: