Steg två

Idag är det dags för steg två på vägen mot ett eget växthus, vi ska iväg och handla virke.



Efter det blir det nog en ganska lugn dag eftersom det väntar ett pass på jobbet i natt.

Om ni tycker jag har varit dålig på att kommentera hos er så stämmer det.
Jag spar ju på rolig läsning till i natt.
Hoppas det blir lugnt på jobbet bara...det har varit en del "stök" där dom senaste dagarna...




1 Nettan:

skriven

Det blir spännande att få se ditt växthus växa fram.



Ha en bra och lugn dag innan jobbet.



kram

2 Åsa.S:

skriven

Kul med växthus!



Hoppas det lugnat ner sig på jobbet!

3 Nina:

skriven

Utgår från att vi får se det nya växthuset när det är klart :)

4 Lotta:

skriven

Såg ett illrosa växthus på "Efter tio" idag! Men jag tror inte att jag skulle vilja ha det....

Hoppas natten blir lugn, jag skulle också jobbat inatt men min och barnens förkylningar satte stopp för det.

5 Plogflickan:

skriven

Kommer att bli kanon med ditt växthus!

6 C a m i l l a:

skriven

Nämen, ska ni bygga växthus? Vad roligt. :) Själv kikar jag ut genom fönstret ibland och ser två snickare som börjat med vår grund till altanen i dag. =)

Kram!

7 Emma-Pemma:

skriven

Va roligt!! Vad ska ni odla? Bilder önskas under bygget! ;)

Kommentera här: