1 Diana:

skriven

Det gör du rätt i! Låter skönt,ska jag också göra. En lat kväll i tv-soffan alltså hihi!

Sv: Va kul att höra att du gillade vår stenmur. Bara för det så tog jag ett extra foto den dagen för att visa nästan hela muren.Den finns nu på min sida.

Ha en fin kväll!

Kram Di

2 Emma-Pemma:

skriven

Låter ju lovely!!



Hoppas solen skiner på nosen din hela veckan! ;)

3 Lotta:

skriven

Låter jätteskönt!

4 Susanne:

skriven

Godkväll!!! Det där lät inte illa. Ja vad har helgen tagit vägen? Kram Susanne

5 Karin:

skriven

Härligt :)



Du har fått en award av mig på min blogg :)

6 Jenny:

skriven

Mmmmm....lät mysigt med hemma- spa!



Viktigt att ta hand om sej och njuta också!



Kram och ha en fin start på påskveckan! //Jenny (:

7 Lillan:

skriven

God morgon! Blev ingen fönsterputsning här heller! Siktar in mej på i morgon och onsdag!

8 Gabbi:

skriven

Morning gumman...

Åh va mysigt med hemma spa....

Ha en fin dag!

Kram

9 Anna:

skriven

Hihi, den katten! Häftigt! HemmaSpa borde vi alla ha!

10 Tösasnodden:

skriven

Så härligt!!

11 Plogflickan:

skriven

Hoppas du hade en mysig och slapp tvkväll!

12 Mia:

skriven

Gud, vad skönt det såg ut...på båda bilderna! L

13 Camilliondollar Baby:

skriven

Hoppas du har haft en fin och solig dag.



Kram

Kommentera här: