Påskafton



Min arbetsnatt började med lite "bök och stök" men de senaste timmarna har varit lugna.
Nu har jag läst ikapp vad ni haft för en de senaste dagarna.
Idag är det lördag och påskafton.
Det kommer att bli en lugn dag för mig...A jobbar och jag ska såklart sova några timmar när jag kommer hem innan jag förhoppningsvis får vakna till en härligt solig dag.

Vad ska ni göra idag?
1 My:

skriven

Jag ska jobba om en liten stund...då går du hem och sover gott antar jag :) Hoppas du får en solig påskafton sen, kram

2 My:

skriven

Jag ska jobba om en liten stund...då går du hem och sover gott antar jag :) Hoppas du får en solig påskafton sen, kram

3 Lena Svensson:

skriven

God Morgon :) Här strålar solen idag, så skönt

Kramar lena

4 Plogflickan:

skriven

Här är det en börja på denna ljuvliga påsk afton, ha de!

5 Vaniljis:

skriven

Ska hem till mamma och fira!

Glad Påsk! Kram

6 Lotta:

skriven

Jag har varit ute iträdgården större delen av dagen. Efter trädgårdsröjet blev det en runda med stavarna i solskenet. Så jag har tom blivit lite solbränd idag..

Kommentera här: