Nu är goda råd dyra

Jag behöver er hjälp.
Måste köpa ett nytt strykjärn, men hur sjutton ska jag veta vilka som är bra???
Vad har ni för strykjärn?
Är ni nöjda?

1 anne:

skriven

Det är konstigt med strykjärn...jag tycker inte att något är riktigt bra, d blir som inte riktigt heta för att släta ut allt. Man skulle ju ha en sånt där heavy duty som kräver en specialstrykbräda som inte bågnar, bara det att det kostar många $$$$.

2 Berit:

skriven

Köp ett ångstrykjärn för de tycker jag är bra.

Kramis MrsBettan

3 Lillan:

skriven

Hm ja vad har jag?? Måste nog kolla och återkomma:))

4 Mija:

skriven

skrattar

Jag ska nog INTE ge råd för jag stryker i princip aldrig...



;)

5 Camilla:

skriven

Jag stryker aldrig, praktiskt taget.

Det kan hända nån gång, väldigt sporadiskt. Ska jag vara ärlig, så vet jag knappt var jag ahr mitt strykjärn, som jag fick av mamma nån gång när jag var typ 20..

Hehe



Sv:

Jaa, dom tar säkert gärna emot alla allmosor i form av sand dom kan få, skulle jag tippa

:-)



Kramen

6 vivan:

skriven

Vilka lata kärringar..fnizz, klart man skall stryka sina kläder!!

Det strykjärn som du visar, fast i äldre tappning har jag, och det är skitbra!

Kramen!

7 Åsa.S:

skriven

Jag har ett sånt som på bilden, fast ett par år gammal modell. Är nöjd med det, fast inte är det kul att stryka! ;)

8 Anonym:

skriven

Ha ha oj jösses jag stryker aldrig men har faktiskt ett järn...ingen aning vilket märke ..lycka till

9 Nilla:

skriven

Ha ha oj jösses jag stryker aldrig men har faktiskt ett järn...ingen aning vilket märke ..lycka till

10 Qristall:

skriven

Vi har ett Braun som vi är nöjda med.

Ang. mytomanen så har han tyvärr ställt till en hel del på företaget fick vi reda på idag, så det är en ganska stor soppa.

11 Maria:

skriven

Ja det där är inte lätt. Det brukar ju finnas listor typ bäst i test.

Jag är en sån som strycker minimalt ska jag erkänna.

12 Helene:

skriven

Mitt strykjärn ser nästan ut som det på din bild.

Det är av märket Hugin och har en knapp för självrengöring.

När man trycker där höjs temperaturen rejält och ångan gör rent i alla små hål i strykjärnet där det kan gro igen.

Strykjärnet har också ett reglage som reglerar hur mycket ånga man vill ha.

Det enda minuset är att det inte står så stadigt på högkant, men man kan ju inte få allt.

Helene

Kommentera här: