Nu är det panik!!!

Jag trodde att jag skulle kunna spara ut mitt hår och ha en lite längre fristyr, men det går inte.
På onsdag åker håret av.
Är lite sugen på den här frisyren.





Ser ut att vara en lättskött frisyr som går att variera i "vardag eller party".
Ska färga i en ljusare färg nu också när det går mot sommar.

Ändrar ni också färg och frisyr efter årstiderna?
1 Karin:

skriven

Jättesnyggt! Den där tycker jag att du ska göra :)



Och svaret är ja, på din fråga. Så har jag alltid varit. Att mot sommaren vill man bli ljusare och ha så över sommaren. Känns lite fräschare och finare och om man blir lite brun.

Sedan när det går mot mörkare tider så brukar håret också vilja bli mörkare :) Det är knepigt de där..

2 Camilliondollar Baby:

skriven

3 Camilliondollar Baby:

skriven

...gick lite fort där!



Skulle säga... Att jag byter nog frisyr, varje gång jag är hos frissan och dit går jag var åttonde vecka. Färgar gör jag oftast vid årsskiftet och efter semestern.



Min frissa har alltid fria händer. Hon är så van vid mig nu, att hon har slutat fråga vad jag vill ha, både vad gäller klippning och färgning.

4 Lillan:

skriven

God morgon! Förösker spara ltie ajg emd men det känns tungt!

Den kvinnan är ju så satans snygg jämt så man blir knäpp;))

Ja brödet saknar jag med lite!

5 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Jag är alltid mörk och korthårig.

Försöker ibland låte det växa men jag ser inte klok ut efter ett tag, hahah.

Ha en skön dag!

KRAM

6 Lena Svensson:

skriven

God Morgon :) Allt väl? Ha en riktigt go dag

Kram lena

7 Diana:

skriven

Supersnygg frisyr, absolut ett bra val.

Jag färgar inte efter årstiden utan vad jag för tillfället känner för. För två år sedan var jag supermörk näst intill svart och nu är jag riktigt ljus. Det tar sin tid att få tillbaka det ljusa om man varit riktigt mörk. Visst kan man bleka på håret som en galning, men så förstör man det också. Bättre vårda håret så det håller och mår bra.

Jag gillar verkligen frisyren på bilden.

Kram Di

8 Åsa.S:

skriven

Visst är det svårt att spara ut innan man kommit över den magiska gränsen!

Jag har någolunda samma färg året runt nu, när jag har långt hår. Förr hade jag alltid olika efter årstid!



Hoppas håret blir bra och att du får en fin dag! =)

9 Tösasnodden:

skriven

Snyggt! Jag ändrar även efter humör, så det kan bli lite ofta ibland... hmm, för tillfället är jag vanligt grå.. hehe

10 Maria:

skriven

Ja det är en snygg frisyr, förmodar tt du har kläderna redan...fniss. Påsk fin du ska bli. Vi syns väl på blåkulla.

11 Synne:

skriven

Ville bara kika in och se hur du har det. Det ser bra ut.

Hoppas det blir en fin dag för dig idag.

Kram Synne.

12 Annelie:

skriven

Det ser jättesnyggt ut.

Nej jag brukar inte göra det, men det händer någon gång.



Ha en fin dag!

13 matte:

skriven

Snygg frissa!

Jag är urtråkig.. har typ samma jämt :)

14 Gabbi:

skriven

Snyggt!!!

Nope...jag ser likadan ut hela tiden...Svarthårig å spretig....Den eviga 25-åringen...Hahahah

Ha en fin dag!

Kram

15 Plogflickan:

skriven

Jag håller på att kämpa ut mitt hår igen, just nu är det vidrigt, för kort för att sätta upp ordentligt och för långt för att få till nått vettigt. men men.

16 Lotta:

skriven

Snyggt! Jag är lite tråkig och har samma frisyr jämnt. Men förra vintern var jag lite wild och färgade det rött!

17 sweetmama:

skriven

Tack för inbjudan!



Den där frisyren har jag haft. Superskönt !!!

Enda nackdelen med kort är väl att man måste använda lite hårprodukter för att få det så där lagom spretigt som man vill ha det.

Nu har jag lååååångt igen. Men det tog tid innan jag kunde hålla mig ifrån saxen på allvar och spara ut ;o)

18 Mia:

skriven

Det går att spara till en viss gräns, sen ska dt av....omedelbart! Helst igår! L

Jag har slutat färga mitt hår, för det är så grått, och det fulaste jag vet är utväxt...speciellt när det är sån skillnad...slinga mig svart det kan göra.

19 Eva:

skriven

Jag tycker det är jättesnyggt med kort hår, men av någon konstig anledning kan jag inte ha det själv. Känns som jag tappar bort mig själv då. Kort hår är liksom inte JAG. Knäppt, eller hur?

20 Lena Svensson:

skriven

vad gulligt att du röstade, tack. Ha en go kväll

Kram lena

Kommentera här: