Min lördag

Vilken dag det var igår!
Linne och kortbyxor åkte på och sen ut i solen hela förmiddagen.





Kände efter några timmar  stekande vårsol att det började brännas på kroppen men eftersom energin var på topp så fortsatte jag vår-stöket inne.





Möblerade om i köket och vardagsrummet också när jag ändå var igång.
;)



När jag står där i det totala kaoset som jag åstadkommit med alla projekt igång samtidigt så kommer A hem, han hade varit runt på traktorvisningar hela dagen med en kompis, och säger "jag har bjudit hem folk på middag".
Tack för det!!!
Håret på ända, svettig och med huset i kaos!!
Men det löste sig det med även fast jag inte trodde det skulle vara möjligt.
Så dagen igår avslutades med grillat och gott vin på vår altan.
=)



Otroligt nog så håller energin i sig fortfarande så nu är det nästa projekt som gäller...nu ska hövinden städas!!

Vad händer hos er idag?
Har inte varit runt och läst hos er, men den som spar han har...ser fram emot mycket trevlig läsning i kväll.

Ha en fin söndag!!



 
1 Mossfolk:

skriven

Här finns också en massa energi. Svårt att ha något annat när det är så underbart väder! Fast jag är just inte lika duktig som du på att använda den till det som behöver göras...

2 Lena Svensson:

skriven

Wow vilken energi :) Ha en underbar dag

Kramar Lena

3 vickan:

skriven

Oj låter som en hektiskt dag. Det var ju tur att allt gick i lås så ni kunde avsluta kvällen tissammans med goda vänner och ett gott glas vin ler/Vickan.

4 Bim HD:

skriven

Ojojoj, kommer du hit sen och grejar? Behöver få fönstren putsade... nya gardiner finns, inhandlade i Gällivare - på Dollarstore, reseminne :D Men, jag kan inte putsa fönster - och fönsterputsaren håller på med snickrande mm... få ner de gardinerna som är upp nu ÄR ett måste, säger inte vad som är uppe i köket, nä...

Blommorna ska vi inte tala om. Om man numera ens kan kalla det för blommor längre? Orkar inte - och undrar om vi har jord hemma just nu... eller, kvittar - jag orkar inte ändå...

Må så grankott... ngn som tror jag skulle behöva hjälp? :(

5 My:

skriven

Man får ju SÅ mycket energi av solen! Och du fick verkligen mkt gjort...Kram

Kommentera här: