Med lite kvinnlig list...

...är jag nu på god väg att få mitt växthus.
;)
Hittade gamla fönster på Blocket idag för en billig penning och dom ska vi hämta i morgon.
A är under bearbetning och än så länge går det som på räls.
Det här växthuset såg jag i somras och det är precis så jag också vill ha det.

1 Anonym:

skriven

Hade jag större tomt skulle jag också vilja ha ett växthus. Men i och för sig kan vi inte ha det på vår baksida då det är alldeles för varmt där på sommaren och på framsidan är tomten för liten. Ha ha ! Hur man än tänker så går det inte ! Ha ha !



Lycka till !

kram

2 AMANDA FALK:

skriven

så lantligt och fint ;-)

sleep perfekt!

3 Nina:

skriven

Det blir mycket fint med ett sådant växthus.

4 Lillan:

skriven

God morgon! Vad mysigt med ett växthus!

5 Nilla:

skriven

Jätte fint växthus förstår att du vill ha ett sånt..lycka till

6 Susanne:

skriven

Godmorgon!!! det där vore ju inte helt fel att ha.Ha en jätte bra dag. Kram susanne

7 My:

skriven

Hihi hoppas det blir som du vill! Kram och ha en bra dag

8 Åsa:

skriven

Det är nåt speciellt med att kunna gå ut i sitt eget växthus o plocka in vad man nu odlar där! Själv ska jag sätta tomater igen på balkongen, dom blir så fina o goda.. små visserligen men det gör inget!

Kram

9 a-k:

skriven

Mäh, vore det blått skulle jag tro att det var mitt... =)

10 Diana:

skriven

Men åhhh, va fint det var. Har nog aldrig sett något liknande. Riktigt snyggt.

Ha en fin kväll!

Kram Di

Kommentera här: