Kors i taket



I morse var jag och A och tränade styrketräning innan vi började jobba.
Jag är stolt över mig själv!
=)
1 Carina:

skriven

Usch snart är det bara jag som inte tränar,

tänker att jag borde men mer blir det inte tyvärr!

Bravo :-)

2 Åsa.S:

skriven

Hejja, hejja!

3 soffie:

skriven

guuu va du är bra:O)

4 Frk Nyfniken (aka Erika):

skriven

Hurtigt!

Du frågade efter strykjärn tidigare

Här har du ett helt oslagbart förslag!

Värt varenda krona, jag lovar!

http://www.fairnet.se/

Dyrt i inköp och det kräver att du har rätt strykbräda, men tom om du har ex SLE eller annan reumatisk sjukdom så känns det inte att du hanterar ett strykjärn. Glider hur bra som helst och du kan stryka precis allt tom sånt som inte ska strykas i normala fall.

Du kan maila mig ska du få mer information.

Kram kram

5 LIllaNisse:

skriven

Duktigt jobbat, fattar inte var du tar all ork ifrån, kul med sällskap också...

Kram

6 Sandy:

skriven

Gud vad duktiga ni är!! Bra att pappa är med också!! Kram!

7 Camilla:

skriven

Bra jobbat!

:-)



Själv har jag tränat Power Plate två gånger och är sjukt stolt också:-)

Heja träningen!

Kommentera här: