Jag är så nöjd!!

Den här helgen har vi hunnit med massor och allt har bara rullat på utan strul.
Idag har vi städat hövinden, krattat ihop gammalt hö på gården och i hagarna, plockat bort "vintern" ur bilarna och flyttat undan grejer från gården.
Med det jag gjorde igår så kan man väl säga att jag är mer än nöjd med helgen.
Tror både jag och A kommer att somna fort i kväll.



1 Lotta:

skriven

Skönt att ha städat undan vintern!

Hur gick det med hästen som hade ett sår på benet? Är det läkt nu?

2 Kattis:

skriven

Hallå!

Japp, mycket orm var det, men som tur är det inte precis där vi bor.

Ha en sakön kväll!

KRAM

3 soffies:

skriven

härlig helg du haft

önskar dej en gonatt

4 Vaniljis:

skriven

Skönt när man känner att man får ngt gjort. Hur går det med växthuset??

5 Kattis:

skriven

Morrn!

Hoppas du får en lika härlig vecka. Det är ju en kortvecka....för många iaf.

Ha en fin dag!

KRAM

6 Åsa:

skriven

Ja, då ska du verkligen känna dig nöjd!! :)

Ha en skön måndag! Kramkram

7 Ulrika:

skriven

TACK för dina rara ord ang min förlorade o älskade lilla katt! Gör så förbannat ont i mattehjärtat att han inte finns med oss längre :(



Du vet föresten ingen som har eller kommer att få kattungar? Vi har börjat kika så smått men har inte funnit en endaste en..



Kramar



Ps! Ny tävling hos mig. Ds

Kommentera här: