God morgon!



Vi har haft en mycket lugn natt här på jobbet och det känns skönt.
Nu väntar jag bara på att få ta tag i morgonsysslorna och sen äta frukost innan det är dags för hemfärd.
Ska bli skönt att få krypa ner i sängen när morgonsysslorna med djuren är avklarade.
1 Gabbi:

skriven

Morning honey..

Hoppas jag att du kan sussa gott några timmar nu då ;)!!

Kram

2 Mia:

skriven

Oj, har du varit i Birsta, ser jag....! Kul! Jag tänkte stanna till där på hemvägen, men det var ganska skönt att komma hem snabbt L

3 Nettan:

skriven

Ha en bra dag - efter en härlig sovstund !



kram

4 Lena Svensson:

skriven

Morning, ja visst är dom mysiga. Man smälter direkt. Ha en riktigt go dag

Kram lena

5 Helena:

skriven

Hoppas att du kan sova trots solen.

Ha en fin dag vännen!

Kram

6 A:

skriven

Jag är ju gladare när jag är där men vissa tankar finns ju ändå alltid i mitt huvud......



Ha en bra dag när du sovit =)

Kram

7 Lillan:

skriven

Hoppas du sover gott!

8 Maria:

skriven

Japp min syster var på apoteket. Tog nog ut medicin till Ratata, han knippsade kulorna i går.

Tjing

9 Mija:

skriven

Söta björnen..

Paddington var det va?!

(har nästan saknat honom känner jag..)



skrattar



Kram

10 Lotta:

skriven

Angående Paddington på bilden.....

När jag var liten spelade vi ett Paddingtonspel. Jag hittade det i förrådet häromveckan så nu spelar mina barn det. Kan inte hjälpa att jag blir lite nostalgisk.

Kommentera här: