Glad Påsk!

Idag är det Långfredag och arbetsdag för mig, eller rättare sagt arbetsnatt.
Läste inga bloggar igår så jag har MASSOR med blogg-läsning till natten...om det blir lugnt såklart...håll tummarna.
Här är det ett fantastiskt väder nu så det är dags för en promenad i solen.

Önskar Er en riktigt Glad Påsk!!





Follow **ejmis**
1 Mia:

skriven

Vad jag blir glad när jag ser att ni har sol! Jooo, det blir jag! L

2 Lotta:

skriven

Hoppas det blir lugnt så du får påskfrid. Jag jobbar i morgon natt och hoppas att det blir lite lagom med jobb.

3 Sandra:

skriven

Glad Påsk!

4 Bim HD:

skriven

Glad påsk!!!

Från ett grått norr - dock snöar det INTE idag, tur nog. Drömmer om sol i helgen, lördag-söndag... sitta ute i snön och må gott, grilla?

Må så grankott...

5 soffie:

skriven

GLAD PÅSK KRAM TILL DEJ FRÅN MEJ

6 evans:

skriven

Hoppas du får en lugn natt!



Glad Påsk!

7 Maria:

skriven

Hoppas du har det bra på jobbet.

Glad Påsk önskar vi.

Kommentera här: