1 Pernilla:

skriven

500,-? Du har fyndat idag, Grattis!

/P

2 Nettan:

skriven

Duktig tjej ! Ha ha !

3 Berit:

skriven

Häftigt. Jag har ett eget inglasat växthus och älskar det.

*Kram MrsBettan

4 Lillan:

skriven

God morgon! Vad härligt! Då är ni snart igång!

5 Gabbi:

skriven

Morning...

Va kul!!!

Ska bli spännande att se det färdiga resultatet sen ;))!!

Ha en fin fredag!

Kram

6 Synne:

skriven

Härligt. Snart är växthuset på plats. Det gör nog A med gott samvete hehe...

Kul att se Flisan igen. Hon växer och frodas.

Det blir en fin dam det där...

Här borta i granngården väntas föl, men inte förren i början av juni. Stoet tog sig inte förren i början av juli. Jag tycker nog det är lite sent. Men, men....

Ha nu en knall fredag. Måste leta fram min stegräknare....

Kram Synne.

7 My:

skriven

Billigt! Inte dåligt att bygga det själva!

Ha en skön fredag

8 Plogflickan:

skriven

Kanon pris, kul med eget växthus, ett sånt vill jag ha också, men mkt annat först...

9 Mossfolk:

skriven

Oj, att bygga det själv! Och vilken härlig bild, när det speglar sig så i fönstren...

10 bitte:

skriven

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

11 Vaniljis:

skriven

Billigt! Vad mysigt det såg ut på bilden. Då får vi se resultatet sen då förmodar jag. ;) Kram

12 Susanne:

skriven

Hej!!! Önskar dig en jätte skön fredag. Kram Susanne

13 kats:

skriven

fniss ja se den kvinnliga listen är inte att leka med...fniss

14 Lotta:

skriven

Vilket fynd!!

Kommentera här: