En sån dag



Det blev en dag i sängen med Mr Migrän idag.
Klev upp 19.30.
Jag börjar verkligen lessna på dom här dagarna...

1 Åsa.S:

skriven

Ja, usch, det är verkligen inget kul... oftast är det ju bara att vänta ut det också....

Kram på dej, och hoppas du mår bättre i morgon!

2 Maria:

skriven

Lider med dig.

Hoppas du slipper det på ett tag helst för alltid.

Sänder en styrke kram från oss.

3 Lillan:

skriven

God morgon! Fy då! Så tråkigt!

4 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Ja, Nallen är en klok nalle.

Usch, sååå trist med migrän. Kan tänka mig att den kommer en gång i månaden?

För ibland är den ju hormonell.

Hoppas du är piggare idag.

KRAM

5 Gabbi:

skriven

Morning gums...

Åh fyttifan för honom!!!

Hoppas att du e piggare idag!!

Kram

6 kicki:

skriven

Oj din stackare, har du migrän...hoppas det känns bättre idag och att du haft en härlig påsk. kramen på dej...

7 Leia:

skriven

Jobbigt med migrän.. Fy. :S

8 Lillaviola:

skriven

Jag har haft hans tvilling boendes hos mig veckan innan påsk. En envis liten jäkel som inte gav mig några muntra stunder.



Hoppas din försvinner snart!

9 Nettan:

skriven

Lider med dig, vet hur det är... har själv huvudvärk just nu, men även om det är lite migränvarning på den så är det nog mer kaffeabstinens som spökar. Hoppas du mår bättre idag!

10 Synne:

skriven

Skulle önska att jag visste hur jag skulle kunna hjälpa dig. Har själv provat akupunktur och det hjälpte mig. Men man måste ta några behandlingar innan det släpper.

Så prova det om du inte redan gjort det.

Hoppas han där typen är borta idag.

Kram Synne.

11 Emma-Pemma:

skriven

~Kramar om~



Inget roligt... bort med alla dagar som är tråkiga! ;)

12 Lena Svensson:

skriven

Ja dom är så ljuvliga :) Migrän är skit. ha en underbar dag

Kram lena

13 Lena Svensson:

skriven

Ja dom är så ljuvliga :) Migrän är skit. ha en underbar dag

Kram lena

14 Mia:

skriven

Nämen stackare...det är en envis herre, det där :/

15 My:

skriven

Usch då, stackars dig! Men vilken häftig bild, röntgen....

16 Susanne:

skriven

Hej!!! Låter inte roligt, jag har sällan migrän nu förtiden. Ha en fortsatt bra dag. Kram Susanne

Kommentera här: