En ledig onsdag



Solen skiner idag och jag är ledig.
Jag har bjudit hit min kompis S idag för en promenad och lunch.

Vad har ni för planer idag?

Uppdatering: S, som i år startat ett eget företag, fick åka ut på jobb i stället för promenad.
Tråkigt för mig som sett fram emot mat och prat med en god vän men jag är så klart glad för att hon får jobba.
Det är inte lätt att vara ny egenföretagare i dessa tider...
Vad gör jag i stället då?
Uppdatering kommer senare idag!
;)

BloggRegistret.se

Ny månad så rösta gärna!!
1 A:

skriven

Japp =)

2 LoEM:

skriven

Godmorgon :)

Vad ska du hitta på idag då?

3 Gitsie:

skriven

Ja här skiner också solen idag så det får bli några rejäla långpromenader med hundarna. I övrigt ska jag ägna mig åt att pussa på valparna. ;)

4 Anonym:

skriven

Sol här oxå, måste ut och känna på den.

5 Bim HD:

skriven

Planer för idag? Hm... komma i duschen och tvätta. Hrm, bara vilken ordning man ska ta det i???

Må så grankott...

6 Nettan:

skriven

Hoppas ni får en jättemysig dag i solen !



kram

7 My:

skriven

Få lite sol på näsan, sen föreläsning. Ha det skönt i solen!

8 E:

skriven

Njut av din lediga dag. Själv jobbar jag och stå i,må väl

9 LillaNisse:

skriven

Som vanligt har du väl fullt upp när du är ledig, eller hur? Annars är det ju härligt väder för en vacker promenad idag....

Kram

10 Åsa.S:

skriven

Ha det fint och njut av din lediga soliga dag!

11 Maria:

skriven

Hoppas du får en fin dag och att du njuter av solen :-)



Kram kram

12 Malin:

skriven

TACK, hoppas du hört B afzelius förut i alla fall. Han har jättefina texter på de flesta låtarna..kramiz M

13 hanna:

skriven

älska våren :)

14 matte:

skriven

Vad synd!

hoppas du har en skön ledig dag iaf :)

Kommentera här: