Det är min dag idag



Idag fyller jag år...45 år närmare bestämt.
Det låter väldigt mycket tycker jag men det är såklart inte antalet år utan hur man känner sig som spelar roll.
Och jag känner min inte en dag över 35.
;)
Nu väntar vi på lite mat-och fikagäster.
Ha en bra dag, det tänker jag ha!

BloggRegistret.se

Rösta gärna!!
1 Frk Nyfniken (aka Erika):

skriven

Grattis, grattis, grattis! Hurra rop och fanfar. Hoppas att solen skiner på dig och att nordanvinden inte tar kål på er!

Ha en fantastisk dag!

Kram kram

2 Anonym:

skriven

Hurra, hurra, hurra!

Grattis på din födelseda'!

3 Inger Maryissa:

skriven

Stort Grattis på födelsedagen.

Ha en underbar och fin dag.

Kram

4 Lillan:

skriven

GRATTIS söta du!

5 Anne (lilltroll):

skriven

6 Anne (lilltroll):

skriven

Ooooppppsss, bra att få med kommentaren också kanske.

Ja må hon leva, ja må hon leva....

Grattis på födelsedagen!

Ha en riktigt skön dag nu!

Kramis

7 Karin:

skriven

Åh grattis på födelsedagen! :)

Härligt att du känner dig yngre än du är. Jag är snart 22, men känner mig som 82 :)

8 Mija:

skriven

GRATTIS på din stora dag vännen!

springer fram och kramas



Hoppas du får en fin dag, och att solen skiner på dig. Här skiner den men det är kallt ute.. kalla vindar..



KRAM

räcker över en bukett med vackra tulpaner

9 Sandra:

skriven

GRATTIS!!

10 Carina:

skriven

GRATTIS !!!

Nästan så man skulle ha svängt in på en fika till dig ;))

11 Mirry:

skriven

GRATTIS!



Vilken snygg blogg du har förresten!

Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!

12 MissyElliot:

skriven

Jättegrattis på födelsedagen.

Hoppas att din dag varit toppen...

kramiz

13 A:

skriven

Stort grattis vännen....



Kram

14 Lena Svensson:

skriven

Nämen ojdå ett stort GRATTIS, tack så mycket för att du röstade på mig :) Ha en riktigt trevlig kväll nu

Kramar Lena

15 Cilla:

skriven

grattis, ha en skön dag. fin blogg du har. kramisar

16 Lotta:

skriven

GRATTIS!!! ~@ ~@

17 Diana:

skriven

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år.... Hurra,hurra,hurra,hurra!!!!! Stort GRATTIS på din födelsedag.

Ha en underbar kväll!

Kram Di <<3

18 Emma-Pemma:

skriven

Hipp hipp hurra! För Dig på din födelsedag!!



Massa ballonger & kramar till dig från mig!

19 vivan:

skriven

Grattis söta vännen på din födelsedag!

Bamsekramen får du dagen till ära!!

20 Åsa.S:

skriven

Grattis sötaste!!!!

21 Junitjej:

skriven

Ett stort grattis till dig på din födelsedag!!

22 Bim HD:

skriven

GRATTIS!!! med dagen... Hm, då måste jag har läst din blogg länge - har för mig jag grattat på födelsedagen innan också ;)

Hoppas den är toppen dock - och ålder är väl inget... Man blir aldrig äldre än man gör sig ;)

Må så grankott...

23 Carina:

skriven

Födelsedag, (((((Grattis))))) på din dag idag! :-)

Hurra hurra hurra!!

24 Nettan:

skriven

Grattis tjejen !



Min dotter fyller 19 idag !

25 Synne:

skriven

GRATTIS TILL DEN ENDA OCH BÄSTA EJMIS JAG VET.

Kram Synne.

26 Nettan:

skriven

Grattis!!!!! Hoppas du hade en härlig födelsedag!

27 Camilla:

skriven

Grattis, lite sådär i efterskott!!

28 Camilliondollar Baby:

skriven

Se vad man missar, när man inte har internet.



ETT STORT GRATTIS GUMMAN...i efterskott.



Kram

29 LillaNisse:

skriven

Grattis i efterskott då min vän...

Kram

Kommentera här: