Dagens shopping

Det blev en dag i Birsta med A idag, och förutom en lunchbuffé med kinamat så blev det en del shopping.













och som avslutning på shopping-rundan




Nu ska jag vila en stund innan nattarbetet.
1 Tessan:

skriven

Oj, det var värst vad ni fått mycket inhandlat idag. Det där sista gjorde mig så himla sugen på glass!!! Vad var det som låg i bottnen på skålen? kram

2 Lena:

skriven

Härligt med ett eget växthus ; )



Kram Lena

3 Diana:

skriven

Nämen fy fasen va gott det såg ut med mjukglass. Den får jag drömma om nu när jag ska krypa i säng.

Kram

4 Lillan:

skriven

God morgon! Vad härligt! NU är det bara att bygga:))

Jag har ju haft hormonspiral men valde då det var dax för en ny att sterilisera mej!

5 matte:

skriven

Å eget växthus... nu blev jag grymt avundsjuk! Vill jag också ha... men det lär dröja.

Gud va roligt, kunna odla gurka och vadmanvill.

Sov så gott efter nattjobbandet.

6 Carina:

skriven

Något inom mig säger att ni var på Bauhaus....det stället gillar jag, såg du alla snygga trädgårdsmöbler....man drömmde sig bort där ett tag.

Kommentera här: