Bra början på dagen

Redan mitt i veckan, som vanligt rusar dagarna fram.
Idag är jag ledig och solen skiner.



Efter en slapp början av veckan,där måndag upptogs av Mr Migrän och tisdag var en sittar-dag på jobbet så var det  dags att rycka upp sig, så i morse när hästarna var utsläppta tog jag stavarna och tog en 40-minuters promenad.


Jag är mycket nöjd med min början på dagen!

1 Åsa.S:

skriven

Hahahaha, jag sitter i morgonrock och har inte ens ätit frukost än...

2 Bim HD:

skriven

Mitt i veckan, ja. Men, inte katten skiner solen, hm... urk - grått...

Väcks mer eller mindre - låg och småslöade. Anledning gå upp? nä... Men, ngn drog igång och skruvade trall på ytteränden av altanen, ehhh... Funderar på att dra igång något tvavsnitt i datorn vid 00 inatt (om jag själv är vaken vill säga :P) för då brukar marodören sova... :D Inte lätt med olika dygnsrytm - A samt B människa, 8)

Må så grankott...

3 LillaNisse:

skriven

Va duktig du är, du stegar och stavar på...

Kram

4 Annelie:

skriven

Lät som en skön början.Hoppas det inte är någon fara med hunden.



Ha en fin dag!

Kommentera här: