Bad Hair Day...

...det har jag haft dom senaste veckorna men idag är jag ledig och har en tid hos frissan.
=)
Min förhoppning för dagen är att detta



plus detta



resulterar i detta



Förutom hennes frisyr så skulle jag gärna vilja ha hennes figur också men det ordnar sig väl knappast på en förmiddag...

Ha en bra dag!!
1 Gabbi:

skriven

Morning honey...

Hahahahah...fixa bodyn på en fm!!

Hojta om du kommer på nåt effektivt!!!

Ha en fin dag hos frissan..

Kram

2 Nettan:

skriven

Godmorgon !



Hoppas du blir nöjd hos frissan.



kram

3 Plogflickan:

skriven

Ja gå till frissan sköns ofta som en helrenovering, lycka till o hoppas du blir nöjd ler

4 Sandra:

skriven

Njut o hade skönt hos frissan så kanske vi får se resultatet här senare?! :)

5 Leonora - The Magic Memories:

skriven

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

6 Helena:

skriven

Haha.....ja det blir kanske lite tufft att fixa den figuren på en dag men vem vet du kanske lyckas.

Ha en skön dag och lycka till hos frissan!

Glad Påsk vännen!

7 Lotta:

skriven

Först trodde jag att det var första bilden som skulle bli resultatet! :-O

Jag älskar att gå till frissan. Dels för att det är skönt att bara sitta och bli ompysslad dels för att det är min bästa kompis som klipper. Vi hinner inte träffas så ofta så det är underbart att ha tid för att prata i lugn och ro.

8 Lillan:

skriven

Hoppas det blir bra!

9 Eva:

skriven

Hoppas det gick bra hos frissan :-)

Kul att höra att du vill veta mer om det jag skriver. Men jag tror jag får ta det i maklig takt, som man brukar säga. Jag har själv haft svårt att smälta allt som hänt. Personen jag berättar om är en äldre man med mycket kunskap. En vänlig och hjälpsam själ som gärna tar sig tid att hjälpa en annan medmänniska i nöd. Hade jag inte haft honom att vända mig till vet jag inte hur det hade slutat. Men, mer om det kommer :-)

Ha en riktigt fin dag.

Kram,

Eva

10 Stili:

skriven

Om du hoppas tillräckligt mycket, så får du nog båda tror jag! =)

11 soffie:

skriven

å va härligt å bli ompysslad hos frissan,

vore ej dumt att få hela kroppen fixad oxå,

:O)

12 My:

skriven

Visst är det underbart att sjunka ner i frisörstolen och bli omhändertagen! Jag höll på att somna där i går :) Hoppas du blev nöjd! Bild??

13 anne:

skriven

Klart det ordnar sig med den figuren! Fråga Linda Rosing vilken salong hon får sina ingrepp gjorda på! ;)

Kommentera här: