1:a April


En torsdag i rättssal 14b
 
Försvarsadvokaten: - Kan ni vänligen tala om hur gammal ni är.
Den lilla damen: - Jag är 86 år gammal.
Försvarsadvokaten: - Berätta nu, med egna ord, vad som hände kvällen den 1 april.
Den lilla damen:
- Ja, jag satt ju där på verandan när den unge man som bor granne kom och satte sig bredvid mig.
Försvarsadvokaten: - Kände ni mannen?
Den lilla damen:
- Nja, lite grann, han bor ju som sagt var granne och är mycket trevlig.
Försvarsadvokaten:
- Vad hände efter han satt sig ner?
Den lilla damen:
- Han berättade att han tyckte om äldre kvinnor och att jag var väldigt sexig. Han började att smeka mig på låren.
Försvarsadvokaten: Hindrade ni honom?
Den lilla damen: - Nej det gjorde jag inte.
Försvarsadvokaten: - Varför inte?
Den lilla damen: - Det kändes så skönt. Ingen har gjort så med mig sedan min Albert dog för 30 år sedan.
Försvarsadvokaten: - Och sedan?
Den lilla damen: - Han började smeka mina bröst.
Försvarsadvokaten: - Hindrade ni honom?
Den lilla damen: - Nej det gjorde jag inte.
Försvarsadvokaten: - Varför inte?
Den lilla damen: - Hans smekningar gjorde mig alldeles varm i hela kroppen,
jag har inte mått så bra på åratal.
Försvarsadvokaten: - Vad hände sedan?
Den lilla damen:
- Jag kände mig så upphetsad att jag bara la mig ner och sa: 'Ta mig unge man, ta mig!'
Försvarsadvokaten: - Nå, tog han er?
Den lilla damen:
- I helvete heller! Han skrek bara: "April, April!!" Och det var då jag sköt den djäveln

1 Anonym:

skriven

Det gick jättebra tills förkylningen kom!

Motivationen fann jag i att ryggen blev så mycket bättre! Hoppas kunna komma igång snart!

2 Bim HD:

skriven

hahaha, den var bra :)

Må så grankott... riktigt SÅ drastisk är jag inte... :P

3 Sussi:

skriven

hihi..Den var rolig!

4 LillaNisse:

skriven

Kul...

Kram

Kommentera här: