Var inte så hemlig!!!

Den här veckan har besökarantalet till min blogg bara ökat dag för dag.
=)
Visst är det väl fler än jag som tycker att det är roligt att det finns människor som vill läsa det man skriver??
Många av er som läser vet jag ju vilka ni är men det finns fortfarande en hög med människor som läser här men som aldrig lämnar ett avtryck efter sig.
Så nu uppmanar jag er...LÄMNA ETT LITET AVTRYCK NU!!!
Stilla min nyfikenhet och tala om vem du är.
Ni är alla så välkomna till min blogg.


1 Maria:

skriven

Ja det är roligt med ett litet avtryck. Mina läsare har oxå blivit fler senaste veckorna, hoppas bara att dom nån gång ger sig tillkänna. För man blir så glad.

Tjing nu väntar sängen.

2 Ann:

skriven

God morgon! Ja det är lite tråkigt då man inte får något livstecken från dom okända som läser.Menar går man in varje dag för att läsa så kanske man känner att "nämen nu kommenterar jag" För dom måste ju vara intresserad av det man skriver då dom återkommer!

3 A:

skriven

God morgon söta du...

Mig känner du =)

Hoppas du får en bra dag...

Kram

4 Ellen:

skriven

va skoj med mer besökare ! Sånt är alltid skojigt =D

5 Ulla:

skriven

Godmorgon! Visst är det kul när man har många läsare, men det är ju lite konstigt att det inte alltid märks på kommentarerna.

Ha en skön dag!

6 Lillaviola:

skriven

God morgon! Jag är kanske inte är anonym, men jag lämnar gärna ett hej till dig.



Hur mås det med livet på gården?

Kram

7 synne:

skriven

De kanske jobbar på hemliga byrån och kollar alla bloggar för att kunna avslöja fuskare hehe...

FRA är kanske här med....

Vem vet...

Jag lämnar ialla fall en hälsning.

kram på dig.

8 LillaNisse:

skriven

Jag har varit här, men mig vet du ju redan om.



Kram

9 Maria:

skriven

Hoppas det går bra att jag tyvar bilden. Jag är precis som dig nyfiken vem som läser. Hoppas det är ok.

Tjing

Kommentera här: