Vad tror ni detta är?

Jag satte en kärna i en kruka för några veckor sedan och det har, mot alla odds, börjat röra på sig.
Är det någon som kan gissa vad det är?





1 Carina:

skriven

På Kappahl hittar du tunikan för 179:-



Persika kanske?

2 solgudinna:

skriven

Äpple skulle jag gissa på.

Ha en fin kväll.

3 Fia:

skriven

Jag gissar på avokado.

4 Annica:

skriven

Jag gissar också på avocado.

5 Annica:

skriven

Tro också på avocado...

6 LillaNisse:

skriven

Alla har ju gissat på det som jag skulle gissa på, jag måste väl skriva avokado ändå.



Kram

7 jayne:

skriven

men... jag skulle ju gissa på avokado.. och ja.. tror det fortfarande...

Ser fint ut med frö, kärnor som växer...lite i taget.. kul att följa. Lycka till med den.

8 christel:

skriven

Tja, avokado låter ju rätt men eftersom så många gissat på det så säger jag...... Tja...körsbär

9 Inger Maryissa:

skriven

Oj, detta är verkligen svårt att gissa vad det är.

För mycket som växer ser ganska lika ut i början.

Men om du visar mer och mer undan för undan så kanske det går bättre att gissa ;-)

Fast vet inte ändå om jag är så duktigt på att gissa på plantor i alla fall ;-)

Kram



10 Tant Animalia:

skriven

Jag chansar på Plommon!

Eller apelsin....



Skönt (ler) att se fler har tiggiga hundar....

Kram, Jenny

11 Mia:

skriven

MEN!!! ALLA gissar ju på avocado, nästan i alla fall, så då gissar jag på citron! ;-)

12 synne:

skriven

Äpple tror jag på.

Kommentera här: