Utmaning

Jag har fått en utmaning av Camilla.

KLÄDER

Skor:  Just nu sliter jag mest på mina walking-skor.
Sneakers:  Samma som ovan.
Jeans: Alltid jeans. Inget särskilt märke, bara dom är sköna och prisvärda.
T-shirt:  Har nog ca 100 st...använder alltid under huvtröjan.
Underkläder: Alltid bomull.

ACCESSOARER

Väska: Stor måste den vara, färgen varierar, just nu en svart.
Plånbok: Kombinerad plånbok/filofax, just nu den svarta.
Solglasögon: Svarta med riktigt glas, jag måste ju kunna se också ;)
Klocka: Har inte använt klocka på många år. Slutade när jag blev sparkad på handleden av en häst, då vande jag mig av med den.

TEKNIK

Tv:
Tjock-TV, 2 st
Stereo: Två gamla "trotjänare"
Mobiltelefon: Samsung SGH-G600
Mp3: Nej.
Dator: Fujitsu Siemens, LapTop .


BADRUM

Tandkräm:
Olika, köper den på extrapris.
Tvål: Olika, köper den på extrapris.
Parfym: DKNY
Medicin: Diclofenac T och Sumatripam, mot huvudvärk.
Vitamin: Berocca.
Huvudvärkstablett:  Diclofenac T och Sumatripam

MAT OCH DRYCK

Mineralvatten:
  Varje dag, gör eget eller köper.
Vin: Ja gärna, både rött och vitt.
Bröd: Grovt bröd.
Glass: Pecannöt.

HEMMA

Säng:
Stomme från, hmmm, det minns jag inte, men madrasserna är från IKEA.
Lakan: Bomull.
Espressomaskin: Nej.
Kylskåp:  Bosch, "modell stor "

FÄRDMEDEL

Bil:
Passat och Nissan.
Taxibolag:  Åker mycket sällan taxi.
Cykel:  En svart som stått oanvänd i åratal.

ÖVRIGT

Frisörsalong:
Har två olika frisörer jag väljer mellan.
Bank: Swedbank.

Gör utmaningen den som vill!!
=)
1 Camilliondollar Baby:

skriven

Alltid lika kul, att lära "känna" dig lite mer.

2 Nilla:

skriven

Goo kväll

Det var rolig läsning..hoppas att du mår bra ..nu ska jag linda täcket över huvut och slåss med kudden

3 Synne:

skriven

Vilken kul utmaning. Tror jag tar den med mig.

kramen.

4 Hang:

skriven

Kul utmaning ;D

5 Bim HD:

skriven

Den där slängde jag in igår i bloggen... typ vad jag orkade! ;)

Må så grankott... ngn som dock hittade den på annat håll, hihihi...

Kommentera här: