Trött i huvudet



Ibland suger jobbet kraft ur mig...inte fysiskt men psykiskt...
1 Kattis:

skriven

Åh, tackar!

Hoppas du haft en bra dag!

Jag bli hemma imorrn med.

Kan inte prata just nu, hihi.

Kram

2 Tina:

skriven

You name it!..så är det för mig oxå emellan åt.

3 anneli:

skriven

Eller huuur!!! Tur att man inte känner så varje dag ändå :)(För så är det väl inte hoppas jag?)

4 Evelina:

skriven

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

5 Soffie:

skriven

å fyy va jobbigt att känna sig så,

hoppas du är piggare nu!!!

kramen

6 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Håller bara med!

Kram Sus

7 Ulla:

skriven

Visst är det så!

8 A:

skriven

Jobbigt gumman.... Ganska talande bild...

Hoppas huvudet fått vila i kväll.

Kram

9 Camilla:

skriven

Samma här...

10 synne:

skriven

Så där kände jag mig igår.....

Kommentera här: