Tisdagsbilden



I dag bjuder jag på en bonus-bild också som är tagen för några dagar sedan.
Tänk vad lite sol kan göra.
=)

1 Blue:

skriven

Nej det är bara jag som inte är i fas med omvärlden.



Jag bygger upp förväntningar som sen grusas... o fastän jag är så pass gammal nu så blir jag ändå lika ledsen o skäms över mina känslor

2 LillaNisse:

skriven

Det verkar väldig fint och mysigt där du bor, skulle gärna vilja se var du bor, men det är ju hemligt...



Kram

3 A:

skriven

Så var det för mig förra året... Såg inte idol förrän det var nästan slut....

4 Nilla:

skriven

Burr här var det -1 skrapning av rutor..ha det gott

5 solgudinna:

skriven

Ja jag säger då det. Lite sol så känns och ser allting bättre ut.

Ha det gott.

6 Jeanette:

skriven

Huga vad kallt!

Hur många hästar har ni?

Kommentera här: