Stängt idag


I dag är min blogg stängd, återkommer med full kraft igen i morgon.
1 Ellen:

skriven

jaha,, då får man tålas till imorgon då....

2 Ann:

skriven

God morgon! Ja ibland är det bara så!

Skickade restaurangchansen igår men den lådan stod det inte när den tömdes?? Men tror du ska kunna ha det idag!:)

3 synne:

skriven

Man behöver det ibland.

Kram på dig.

Synne.

4 A:

skriven

God morgon....

Ja, man får väl stänga rörelsen ibland ;)

Hoppas du får en bra dag...

Kram

5 Gabbi:

skriven

Morning!!

Va skönt...skulle man göra oftare du ;)!!!

Ha en superduper dag!!

6 Jeanette:

skriven

Det ser jag fram emot, att få "träffa" dig igen alltså!

Ha det!

7 kats:

skriven

Vi ser i fram emot det:-)) ha det bra

8 Bim H-D:

skriven

Hm, den skylten har jag behov av jag också - tror jag ;) Lånar den ifall att, hihihi... Dock inte ont i halsen idag, men det börjar sätta sig i brösten istället, bläää... Frågan är om man tar sig iväg till jobbet imorgon? Ringa bossen och be honom ha en i beredskap ifall att... Börjar min teletid i HD kl 7.30 - när vi öppnar... Synd om det är en som blir ensam där en stund... dock tur det INTE är en måndag dock... :P

Må så grankott... mot sängens kudde, en kopp kaffe och vad mer? Orkar jag slänga i en tvättmaskin idag? hm... kanske, men orkar jag hänga den??? det kanske är en bättre fråga???

9 A:

skriven

Jag har en liten utmaning till dig =)

http://amittilivet.blogg.se/?tmp=16092415

10 Lillaviola:

skriven

Oj så nyfiken man blir nu då...varför stängt?

Du skapar lite mystik här på en tisdag.

byebye

11 Tant Animalia:

skriven

Åhhh, får jag låna den skylten och hänga på mej själv....runt halsen, så att alla ser att jag är "off" i dag...

Hoppas du har en go dag..Kram, Jenny

12 Camilla:

skriven

God morgon och hoppas att den är en bra morgon:-)

13 My:

skriven

besviken

:) Ha en bra dag och välkommen tillbaka!

14 LillaNisse:

skriven

En utmaning väntar på dig på min blogg

http://lillanisse.blogg.se/2008/september/5-saker-du-inte-visste-om-mig.html



Kram

15 Ann:

skriven

I miss u!

Kommentera här: