Slappar-kväll

A håller också på att bli förkyld.
Och A:s brors fru är också förkyld...undrar just hur det blir med vår träff i helgen?
=/

Nu ska A och jag lägga oss på sängen och slappa, vi ska se ett par avsnitt av "Höök" på SvT:s web-tv.

Vad gör ni i kväll?


1 Ellen:

skriven

jag är mega förkyld, halsen värker, har feber och näsan är som niagarafallen,,, men det är bara att gilla läget och kurera sig,,,



hoppas du blir bra snart,....

2 Åsa.S:

skriven

Krya på dig vännen!! =)

3 Anna:

skriven

Vilken trevlig och läsvänlig blogg!

4 Tant Animalia:

skriven

Åh, vad jag håller tummarna för att Ni båda blir friska och krya till helgen, när det vankas "överraskningshelg"!!

SÅNT vill man ju inte missa....



Echinaeforce, Chi-San och en VARM öl....och lite vitlök....



Jaja, jag snackar INTE om att det ska vara GOTT!

Men det ska ju göra SUSEN!!

Tvi fan...

KRYA PÅ ER-KRAMAR! från Jenny (-:

5 Jeanette:

skriven

Krya på dig!!

6 Ann:

skriven

God morgon! Hoppas ni kryar på er!

7 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Hoppas natten blev lugn och att ni mår lite bättre idag.

Kram

8 Mia:

skriven

Skickar lite pigga-på-er-tankar, så ni blir friska till festen! L

9 A:

skriven

God morgon vännen....

Hur är det idag?

Hoppas det är bättre....

Kramen

10 Gabbi:

skriven

Morning!!

Här hostas å snörvlas det med...sonen!!

Ha en underbar fredag vännnen!!

11 My:

skriven

Höök? Vet inte vad det är...

Och krya på er! Ha en bra fredag!

12 Tina:

skriven

Godmorgon..hoppas du mår bättre idag...det lutar åt det bättre hållet för mig idag.

krya på dig!

13 Jeanette:

skriven

Tror det går förkylning i bloggvärlden... Än så länge har jag klarat mig i alla fall.

Hoppas det känns bättre idag!

14 Camilla:

skriven

God morning. I kväll slappar jag bara..

:-)

15 synne:

skriven

Då satt vi och såg på tvn, jag broderade.

Nu är det fredagmorgon. Jag sitter vid datorn. Styvson dusjar, maken är på jobb.

Solen visar sig lite grann, men det blåser.

Hoppas nu eran träff blir av och att förkylningen försvinner bort.

God bedring på er.

Kramen Synne.

16 evans:

skriven

Usch då! Trist med förkylningar på gång. Isac är lite tussig idag, men vi andra har klarat oss - peppar, peppar!

17 Nilla:

skriven

Hej du

Nu märks det att det är höst de flesta dukar under för förskylning krya på dej..

18 Ann:

skriven

Neps det är pest och pina;)) Hur mår ni?

19 Kattis:

skriven

Åh, jag vill också hålla på med djuren....lite mer än vad som blir med hundarna....ett annat liv alltså, hihi.

Ha det gott och krya på dig!

Kram

20 Annelie:

skriven

Hoppas du får en skön fredagskväll!

Kommentera här: