Skymning

Jag hoppade över "Idol" och tog en promenad i stället.
Skönt att gå och lyssna på en ljudbok, det rensade min hjärna så nu känner jag mig pigg igen.
I kväll åkte reflex-västen på, det börjar skymma tidigt nu.

1 Helena:

skriven

Låter som ett bra val i mina öron. (Oj det blev ju lite vitsigt)

2 Nettan:

skriven

Jag såg inte heller idol, fast jag velat.

Jag var också ute på promenad med 2 utav killarna.



kram

3 synne:

skriven

Bra du tog den på. Det mörknar tidigigar för varje kväll tycker jag.

Hoppas det var en skön promenad ialla fall.

Kram på dig.

synne.

4 Maria:

skriven

Tummen upp för dig! Reflex är en billig livförsäkring.

5 Mia:

skriven

Tror du valde rätt...Idol går ju ett tag nu så jag tror inte du missat nåt väsentligt L

6 Carina:

skriven

Idol har jag missat denna vecka....men dig har jag nästan kunnat sett med väsen när jag for hem från er stad ;)

Kommentera här: