Packning på gång



Resväskan är framme och packning pågår.
Visst är det lite märkligt att det kan bli nästan lika mycket packning för en helg som för en vecka!!??
Men jag ska försöka att "packa lätt", troligtvis blir det lite shopping i Gävle i morgon.
Bloggrundan är avklarad, jag var snål med kommentarer idag men som vanligt har jag läst det ni skrivit.
Nu är det det dags för duschen och sen blir det nog en lunch "fram på byn".
BloggRegistret.se
1 Pernilla:

skriven

Tack snälla du, jag ska försöka att ta ett litet steg i taget och andas också.

Ha en trevlig helg. Jag håller tummarna för att du hittar något roligt och billigt (alltid roligt att fynda ju) att shoppa.

/P

2 Anna´h:

skriven

Hej På Dej SolStråle = )) !



Nu e´bloggen åter öppen , stängde ner den medans jag

tog mej en funderare ...

Men SJÄLVKLART så kommer jag skicka lösen till dej om det i framtiden blir en skyddad blogg !!



Ha nu en kanon fin / härlig helg !!



KRAM

3 My:

skriven

Ja visst är det så! När vi skulle vara borta en natt förra helgen hade vi hela bagaget fullt, kändes som vi hade lika mkt packning som när vi skulle till Turkiet :)

4 Maria:

skriven

Jo man är duktig på att ta med för mycke.

Ha de så skönt nu.

Tjing

5 matte:

skriven

ha det så bra i helgen!

6 A:

skriven

Hoppas du får en riktigt trevlig helg =)

Kram

7 Anna:

skriven

Hej!



Nu har det kommit en ny gratissida. Denna sida är dock inte alls lik dom andra. På denna sida får du RIKTIGA PENGAR insatta på ditt konto eller i ett brev på posten :D Just nu finns även en tävling där du kan vinna en laptop. För att bli medlem klicka här:



http://pengargratis.se/?r=1332





LYCKA TILL :D

8 synne:

skriven

Go tur...

Kommentera här: