Nu gäller det att kurera sig

I morse vaknade jag med ont i halsen.
Eftersom många i min omgivning är/har varit sjuka så var det kanske inte annat att förvänta sig.
Det tråkiga är att till helgen ska vi på en överrasknings-helg med A:s bror med fru.
DET VILL JAG INTE MISSA!!!
Har ingen aning om vad det är dom har planerat för oss.
=)
Så nu gäller det att kurera sig så att man inte blir sängliggande.
Jag jobbar hemifrån idag...som tur är så tog jag med läsning hem från jobbet så jag får sysselsätta mig med det.
Så nu ska jag lägga mig i sängen och roa mig med Regeringens proposition "Ny vårdform inom den psykiatriska tvångsvården".
1 A:

skriven

Jag håller tummarna för att du kan följa med i helgen.. Inget kul att bli sjuk.

2 Annica:

skriven

Inte bli sjuk nu heller!

Krya på dig!

3 Madeleine:

skriven

God morgon! Hoppas du blir bättre så du får vara med till helgen. Ha en bra dag trots allt. Kram Madde

4 vivan:

skriven

Hoppas du slipper förskylningen...den gracerar vilt i Sverige nu...för inte har jag smitat dig?kramiz:)

5 LillaNisse:

skriven

Krya på dig Ejmis, vore ju synd att missa överraskningshelgen?



Kram

6 Ellen:

skriven

jag är också mega förkyld,,, det är bedrövligt,,, ett tips kan jag ge dig,,,



jag köper colsin hot pulver,,, det blandar man i tea eller varmt vatten,, det lindrar underbart i halsen !

+ att en kapsyl stroch rom i en kopp tea är fantastisk för halsen och bröstet....

Kommentera här: