Lilla Fröken Mu hälsar till Emil

Dessa bilder är speciellt till Annicas som Emil som gillar vår söta kalv.





Den sista bilden är på våra andra "muisar" som jag hoppas att Lilla Fröken Mu snart ska kunna gå med.

1 Margaretha:

skriven

Lilla fröken Mu e ju jättesöt....

Du slår huvvet på spiken när du frågar om det är innekatter....

Naturligtvis är dom det...annars hade dom nog inte gått lös på svamparna....

Kram

Margaretha

2 Margaretha:

skriven

Lilla fröken Mu e ju jättesöt....

Du slår huvvet på spiken när du frågar om det är innekatter....

Naturligtvis är dom det...annars hade dom nog inte gått lös på svamparna....

Kram

Margaretha

3 Annica:

skriven

Men åh!!! Tack så hemskt mycket! Jag ska visa honom detta direkt i morgon bitti när han vaknar.

Du är för gullig du!

KRAM!!

4 synne:

skriven

Hon är så söt med den svarta mulen.

Det ser ut som de står och väntar på henne där ute i hagen. Hoppas hon snart kan gå ut med dom.

Skönt hon är hemma igen.

Kramen.

5 Ellen:

skriven

jätte söt är hon,,, man vill bara krama på henne !

6 Sandy:

skriven

Men vad söt hon är!!! Haha jag skrattade när jag såg P:s sms, nu har han virrat till det tänkte jag:)

7 ACO:

skriven

Söta kossor!

Kommentera här: