Lilla Fröken Mu

Sov dåligt i natt...oron för den lilla kvigan gjorde att jag vaknade flera gånger...kl 05.00 klev jag upp och gick ut och blev helt överlycklig när jag såg det lilla krypet med resten av flocken.
Tyvärr har något skrämt henne igen så nu är hon borta ännu en gång!!!
Vi har nu ställt upp grindar runt en höbal och så hoppas vi att hon ansluter till flocken i natt igen...

Tack alla snälla och rara bloggvänner för era kommentarer.
Även fast jag inte har svarat på så många av kommentarerna så vill jag att ni ska veta att dom är värdefulla för mig.

STOR KRAM TILL ER ALLA!!!

1 Ellen:

skriven

förstår dig precis,,, man orkar helt enkelt inte med att svara men blir ändå tröstad av att läsa komentarer,,,,



så skönt att hon kommit tillbaka lite i alla fall, även om hon är borta igen,, nu vet ni ju att hon inte blivigt påkör eller nått sånt hemskt i alla fall...



håller tummarna för att hon kommer inatt igen ! håller alla tummar jag har !

2 Fia:

skriven

Det var värst vilken liten rymmare du har fått tag på! Hoppas hon kommer tillbaka välbehållen igen.

3 Tina:

skriven

Har hon fått smaken på friheten nu då..hoppas hon hittar tbx bara.

Ha det bra iaf;

4 Lena:

skriven

Jag håller tummarna för att hon återvänder igen! Kram

5 Tant Animalia:

skriven

Sändare på den lilla damen, kanske??

Gott tecken att hon gått tillbax en gång....hoppas hon gör så igen!

Sicken en liten bus-Fia!

Kram, Jenny

6 A:

skriven

Vad tokigt =O

Skönt att hon kom igen men hu att hon stack igen.... Hoppas och tror att hon kommer igen =)

Kram

7 Camilla:

skriven

Men då kanske hon kommer tillbaka igen!

Håller tummarna!

8 Carina:

skriven

Så skönt att höra.

Hon vet var hon hör hemma ändå den lilla rymmlingen

9 Maria:

skriven

Jamen då hittar hon hem i alla fall. Du ska se att hon kommer hem till sina kompisar.

Natti natt

10 Inger Maryissa:

skriven

Vad glad jag blir att lilla Mu har kommit tillrätta igen.

Kan tänka mig att du är glad och lättad.

Hoppas från mitt hjärta att hon inte blir skrämd mera och håller sig till flocken.

Hur reagerade lilla Mu´s mamma när hon var borta ?

Stor Kram

11 Bim H-D:

skriven

Åh, hoppas hon snart är åter igen!!! och att hon sedan håller sig på hemmaplan.

Kanske hon saknar sin mamma och letar???

Må så grankott...

12 synne:

skriven

Jag vet ju att hon kommit tillbaka nu.

Men klart man ställer upp med tröstande ord. På bloggen är det väl i stort sett det man kan hjälpa till med. Det kommer man långt med. Att veta att man inte är ensam i sin oro.

Mysig kattbild föresten.

Försök nu och koppla av lite efter de sista dagarnas stress.

Tänker på dig.

Kramen Synne.

Kommentera här: