Kloka ord

Det bästa sättet att vänja sig att tycka om det arbete man har, är att föreställa sig hur livet hade varit utan.

1 Camilla:

skriven

Ja det ska jag försöka att tänka på i kväll när jag går jour:-)..hehe



Kören är en inte kyrklig kör så att säga. Vi är ungefär trettio st i blandade åldrar. Vi brukar uppträda på olika ställen. Vi har haft julkonsert i kyrkan och en hitskavalkad på invigningen av nya gymnasiet i Ljusdal. Men från i fjol så har vi inte haft nån körledare, men nu har vi en ny och det känns så skönt!!

2 Åsa.S:

skriven

Hahaha, jag har också mailat honom. Han gillar nog oss! =)

3 Ann:

skriven

God morgon! Det stämmmer nog bra det!

4 Gabbi:

skriven

Morning!!

Så sant, så sant!!

Ha en fin dag!

5 Jeanette:

skriven

Det stämmer säkert, men det är nog just den frågan man ska ställa sig ibland, för ibland är det också dags att bryta upp....

6 Lillaviola:

skriven

Ja, här har du en som saknar sitt jobb!

Eller jag saknar någonstan att gå i väg till....



Men jag tar en bloggpromenad istället.

Hej så länge!

7 Att ha det gott:

skriven

Lycka till i tävlingen

8 Pernilla:

skriven

Det var precis det jag gjorde.

Nu har jag sagt upp mej.

/P

9 Maria:

skriven

Klokt sagt!

Ha en bra dag nu.

Tjing

10 Tina:

skriven

Ja..precis det finns mycke sanning där..det vore nog trist med alla sina arbetskamrater man inte skulle få vara med, de man känner utan o innan till.

11 Annelie:

skriven

Dat var verkligen bra ord,tycker jag



Det börjar bli väl mörkt nu på kvällarna. Dom där västarna är bra.



Ha en fin dag!

12 Tant Animalia:

skriven

Tack för påminnelsen!

Lätt att "glömma bort" reflexvästen på kvällspromenader nu när sommaren precis gett sej i väg...

Det mörknar så himla fort redan!!!Hjälp...



Ska fota "ankhuset" nån dag, men jag lovar...det är verkligen inte mycket att se!

En styck fyrkantig hästbox (nere i stallet där det numera bara finns hönor och ankor), spån, halm och mat och en balja vatten...

Eftersom svärföräldrarna inte har kossor mer och jag och Sandy fick ge upp "Hästeriet" pga sjukdom, så blev det bra "hus" till fjäderfä...

Fördelen är ju att där finns brunnar i boxarna när det ska skuras...Haha!

(Ankorna har egen box, för hönorna vill ju sitta lite högre och har därför en box med "pinnar" och rede i..)



Hur går det med "det där hemliga" du skulle inhandla?

Är det en struts?

Hej hopp! //Kram, Jenny

13 matte:

skriven

ja det kan man fundera över..

ha de!

14 Åsa:

skriven

Hahaha..ja..kanske e d så.. :)

15 Ann:

skriven

Tack älskade vännen! Dom orden värmde!

Kommentera här: