Kloka ord

Dammråttor kan vara ett bevis för att man haft roligare saker för sig.


1 Nathalie:

skriven

Hahaha SANT! Det där fick bli mitt nya motto :)

Håller på att höra efter vad folk tycker om Victoria Beckhams nya frisyr? Lämna gärna en kommentar!

2 Jeanette:

skriven

Jag måtte ha haft himla roliga saker för mig då ;)

3 Ellen:

skriven

absolut,, så är det helt klart =D

4 Pernilla:

skriven

Det ska jag lägga på minnet.

/P

5 jayne:

skriven

ha h ah ha ha SÅ roligt jag måste ha haft....

Ha det gott.

6 Annica:

skriven

Det ordspråket fick jag som en tavla av min svärmor. Jag undrar vad hon menade... ;-)

Ja heller att Emil blir bonde än att han blir hockeyspelare som hans far vill...

Ha en skön kväll!

7 DumPer:

skriven

Du e´överbjuden!

8 Ann:

skriven

Hahaha så sant!

9 Annelie:

skriven

Hahah,d et var bra sagt =)

Ha en fin kväll!

10 Soffie:

skriven

absolut!!!

skojigare saker finns det att göra!

11 Ulla:

skriven

Oj, oj så roligt jag måste ha det L

12 Bim H-D:

skriven

Hm, får gå över med moppen här tror jag. Vi har nog också haft kuligare saker för oss, hm... Dammsugare har vi ingen för stunden, lagt av och inte direkt en kul kostnad för inköp... :/

Må så grankott...

13 Åsa.S:

skriven

bra ordspråk!

Alltså skall man vara glad över sona dammråttor... :D

14 LillaNisse:

skriven

Okey, det var bra, jag brukar kalla dom för mina husdjur...



Kram

15 Tant Animalia:

skriven

Såna har jag med!//Jenny ((-:

16 synne:

skriven

Helt rätt.....

Såg ett par i trappan nyss...

Synne.

17 Camilliondollar Baby:

skriven

Men Ejmis, när var du hemma hos mig och tog kort!?!?!



Kram

Kommentera här: