Jag skördar...

...mina tomater nu.
Dom kommer aldrig så långt som in i huset utan dom äts på stående fot bredvid plantan.
Dom är godast så tycker jag.
=)


1 Ann:

skriven

Ja jag funderar på det! Vi kanske kan samåka...buss är ju ganksa fiffigt!

2 My:

skriven

Gud så gott med egenodlade små söta tomater!

3 evans:

skriven

Mina är fortfarande gröna... Jag får nog inga tomater i år :( Men dina var fina!

4 Gabbi:

skriven

Mumma va gott de ser ut!!

5 Tant Animalia:

skriven

Håller med dej! Solvarma ska dom va, och smaka lite "växthusigt"....

Hej hopp! //Jenny

6 Margaretha:

skriven

Mmmm så gott med varma tomater.....

Så söta kattungarna är.....blir lite sugen....

Kram

Margaretha

7 Annelie:

skriven

Så gott =)

8 Tina:

skriven

Älskar tomater tillsammans med mozzarella rödlök.. Mmmm....

9 A:

skriven

Ha... Vi fick bara två röda tomater =(

Har nog inte haft tillräckligt med sol.

Hoppas du har en fin kväll....

10 Linda:

skriven

Ja, visst är dom. Helst solvarma... mums.. Vi har inget växthus, men i Grekland njuter jag av solvarma tomater. Här hemma får jag hålla till godo med norrbottensodlade som mognat i midnattsolen! Inte så dumt det heller.. fast ganska dyrt!

11 synne:

skriven

Egen skörd smakar bäst.

Kommentera här: