Jag gillar snigelpost

Det är fantastiskt med mail och sms, men visst är det något speciellt med "snigel-post" i alla fall??
Det här vykortet kom i min brevlåda i går.
=)



1 jeanny:

skriven

sv; så lite så :)



tack så mkt ^^

2 A:

skriven

Alltid himla kul att få snigelpost.... Det är något speciellt med det =)

3 Lena:

skriven

=) Ni får åka ner på lantmännen maskin i Hudik o kika på den ;). Jag gillade den skarpt men min case får hänga med ett tag till.

4 Vaniljis:

skriven

Tänk att jag gillar snigelpost. Uppskattas högt av mig! Så personligt..

5 BJEugene:

skriven

for you, real helper 4 repair ice and frozen machanics in ower home ремонт холодильников sharp this icehelp.ru

Hi! i am finde real modern cervice for frozen repair and ice help for you ремонт холодильников [url=http://www.icehelp.ru/]ремонт холодильников бош[/url] it is icehelp.ru

I am glead and tell, about this masters they help me real in problem ремонт холодильников liebherr!

All right, Cmndemnation!

6 Kattis:

skriven

JA, man vill hitta lite kuliga saker i brevölådan ibland.

Ha en skön kväll!

Kram

Kommentera här: