Huvudvärk



Skit också!! Vaknade med huvudvärk!!
Blir så less!!!
1 Ann:

skriven

Åh fy! Finns inget väre! Den brukar ju liksom suga sej fast då man vaknar med den!

2 LillaNisse:

skriven

Usch, va hemskt men du får väl skylla på jobbet, det är ju dagen efter...

jobbet alltså.



Kram

3 Tina:

skriven

Säkert förkylningen som "pyr" på ännu...

4 Jeanette:

skriven

Uscha, inte kul att börja dagen så :(

5 Ann:

skriven

Vår meny för dagen gillar jag med!.))

6 Soffie:

skriven

å nej hoppas den har släppt nu!!!

krya på dej........

7 Carina:

skriven

Hoppas du slipper värken nu.....nattskift är nog inte så bra när man har migränhuvud :/

8 Carola:

skriven

hoppas det blivit bättre..eller kanske rent av försvunnit

9 Kattis:

skriven

Åh, stackare.

Ja, man blir galen på det stället. Men han har ett jobb och det har funkatm, men det blir bara värre. Så nu ska vi skicka facket på dem, efter hon fått lön. Även andra ska jag prata med.

Hoppas du får en fin kväll!

Kramisar

10 lena:

skriven

Det låter inte skoj.Hoppas på bättring.Kram lena.

11 bantarbritta:

skriven

Kanske min tävling kan göra dig lite gladare? Härlig vardagslyx lottar jag ut. :)

12 Ellen:

skriven

jobbigt ! Hoppas att det släpper snarast !

13 C a m i l l a:

skriven

Usch vad drygt! Hoppas du är piggare nu och att du kan njuta av solen i morgon i stället!

Kram och god natt!

14 kats:

skriven

usch då... huvudvärk inge kul. Hoppas du mår bättre nu.



Frisyrerna är snygga båda 2...

15 Ann:

skriven

God morgon! Hoppas huvudvärken gav med sej och att middagen gick bra!

16 A:

skriven

God morgon vännen...

Hoppas det känns bättre idag =)

Kram

17 Jeanette:

skriven

God morgon! Hoppas du mår bättre idag!

18 synne:

skriven

Samma här. Fast jag sovit ut och inte gjort nått ansträngade kvällen innan. Hoppas din huvudvärk gått över nu ialla fall.

kramen Synne.

19 Tina:

skriven

Morning!..sitter huvet fast idag?

Ha det bra!

20 Tant Animalia:

skriven

Hoppas du mår bättre i dag?



Fick ett "zonterapi-tips" av Pixi här på bloggarna....Man skulle NYPA sej jättehårt i öronsnibbarna vid huvudvärk, toppen på örat vid knä och fotproblem och mitten på "öronbladet", vid ryggproblem....



I går satt jag och "nöp mej knallröd" om öronen när jag tittade på TV.....

Om det hjälpte???



Kanske det...jag somnade som en stock i alla fall!!

(Röd om öronen...)

Kram, Jenny (-:

Kommentera här: