Hälsinge-marknad

Planen för dagen var ett besök i Hudiksvall, det är marknad där i helgen och den startar i eftermiddag.
Trodde jag skulle få ställa in när jag vaknade med huvudvärk men som man säger...ont krut förgås inte så lätt...så nu ska vi göra oss i ordning och åka i väg i alla fall. Det ska bli trevligt med en dag med A i Glada Hudik.






Vad hittar ni på idag?
1 Tina:

skriven

Trevligt..själv så skall jag snart iväg o jobba helg.

Kakan jag bakade är härhttp: //tinaz.blogg.se/category/recept.html

Hoppas du får en trevlig helg!

2 Maria:

skriven

Har inte haft så mycket för mig jo tvättat har jag. Nu väntar jag på att maten ska bli klar. Sedan blir det sängen eftersom det är jobb i natt. I morgon blir det marknad för mig oxå, Munkbysjön & Mitt marken. Får sova efter det besöket.

Ha en här lig helg nu.

3 Alex:

skriven

Åh, vad trevligt, jag älskar att gå på marknader!

4 Mia:

skriven

Jahapp, då missade jag den också.... :/

5 Camilliondollar Baby:

skriven

Jobbat...som vanligt!



Kram

6 synne:

skriven

Så mysigt.

Ska på marknad nästa lördag...

Längtar.

Kramen.

Kommentera här: