Från marknaden

Det blev inte så mycket handlat idag på marknaden men A köpte i alla fall en massa strumpor och mjukt tunnbröd.
Jag köpte julkort och ett universalmedel mot t ex onda axlar och knän.
Däremot åt vi en hel del...vi började med pizza...



...sen blev det langos....



...och som pricken över i klämde vi varsin kokos-boll....



Ja, vi är ganska mätta nu men det finns plats för en fredagsdrink i alla fall.
=)




SKÅL!!


1 Ulla:

skriven

Det var mycket ätande. Vi har varit på Pizza Hut och ätit massor. Ha en trevlig helg!

2 LillaNisse:

skriven

Skål på dig också så här på fredagskvällen...



Kram

3 Nina:

skriven

Skål!

4 Tina:

skriven

Mysigt...:-P

5 Camilliondollar Baby:

skriven

Skål

6 Carina:

skriven

Strumpor, cocosbollar och ev. en röktkorv brukar följa med hem efter en marknad här hemma.

7 vivan:

skriven

Trevlig helg! kramiz:)

8 synne:

skriven

Godmorgon.

Mycket god mat det där hehe...

Vi ska på marknad nästa helg. I Torsby. Så jag glädjer mig enormt. Ska köpa strumpor, vaxduk och en massa annat onödigt snadder hehe.

Men kokosbollar blir det garanterat. Gott att ha till kaffet.

Klems på dig.

Synne.

9 Gabbi:

skriven

Morning honey!!

PuH...blev mätt av att bara läsa...

Ha en fin lördag!!

Kram

10 A:

skriven

God morgon...

Nä, jag vet fortfarande inte var han är =O Men snart ska jag gå hem och jag hoppas han hör av sig =)

Ha en bra dag..

Kram

11 Lotta:

skriven

Kokosboll, en självskriven godsak när man är på marknad! L

12 Margaretha:

skriven

Skål...och trevlig helg ;D

Kram

Margaretha

13 Ellen:

skriven

åhh, den pizzan såg mumsig ut,,, så hungrig jag blev nu !



dax att stoppa i sig lite frukost ! Har bara druckit några koppar tea än så länge !

14 Madeleine:

skriven

God förmiddag! Kul att du tog med dej lågan till din blogg. Ha en trevlig lördag. Kram Madde

15 Mickan:

skriven

Oooo..vad gott det låter :)



Jag var en riktig tjockis i går,tyckte i mig massa kladkaka och skit...men gott va det :)

16 Inger Maryissa:

skriven

Oj, så mycket gotti-gotti..

Och langos är så gott.

Ha en fin fortsatt helg.

Kram

17 Lena:

skriven

Jag var också på marknan en sväng i går men det blev inte så långvarigt för vi hade med oss massa barn. Vi åkte in för att utnyttja "två för en" på karusellerna. Kanske att det blir en sväng in i kväll om inte annat blir det en i morgon när vi lämnat M:s son.

Kommentera här: