En helt fantastisk höstdag...

...har vi här idag. Solen strålar från en klarblå himmel...jag bara njuter!!!
Jag började dagen med att åka på en höstmarknad i en liten by som heter Munkbysjön.
Det är en riktig "bonn-marknad" som drar MASSOR md folk.
Jag köpte bröd, ostar, korv, rökt fläsk och örtmarinerad kassler.
Hade kunnat handla hur mycket som helst idag för det fanns så mycket fina saker men jag sansade mig.
Man kan ju inte handla allt fint man ser även om det suger i "köp-tarmen".



1 Ellen:

skriven

åh det låter mysigt med marknad,,, det längtar jag efter ! Man kan alltid hitta så mycket roliga saker !



Här har regnet öst ner hela dagen ! fast nu i kväll håller det till slut upp lite !

2 Helena:

skriven

Så trevligt. Det är väl inte så vanligt med marknader uppåt landet, då får man passa på. Här nere är det var och varannan vecka under sommaren. Jag har blivit lite trött på dem. Men swapmeet (motormarknad) är något annat. det tröttnar man aldrig på.

Ha det gott.

3 Carina:

skriven

Två påsar hembakta bullar följde med mig hem från

marknaden...mycket var borta när jag kom dit idag :/

4 Mischa:

skriven

Fin blogg! :)

5 synne:

skriven

Så mysigt det såg ut. Tänk vilken tur du hade med vädret.

Längtar till helgen. Då är det tur till Torsby och markanden där. De stänger av hela Torsby Centrum.

Då ska jag ta med stegräknarn bara för skojskull.

Om jag finner den igen förstås.

Ha nu en fin söndag och njut av ost, korv, bröd, fläsk och kassler....

Blev sulten nå. Frukost kanske.

Kram Synne.

Kommentera här: