En dag i sängen

I stället för att bli bättre blev min huvudvärk sämre igår och det slutade med att jag låg hela dagen.
=(
Avskyr dom dagarna!!!



Dessutom var det en fantastiskt fin höstdag igår och då känns det såklart ännu värre.
Men idag mår jag bättre och solen skiner fortfarande så jag får ta igen det jag missade idag i stället.


Vad gör ni denna soliga söndag?

Jag har varit ute och "stökat" på gården nu på förmiddagen och jag ska snart gå ut igen och njuta av höstsolen.

BloggRegistret.se

Jag behöver din röst så rösta gärna!!
;)
1 matte:

skriven

denna inte så soliga söndag så är jag väldigt långsam... inget vettigt har blivit gjort än..

men dagen är lång:)

2 lillblondin:

skriven

Sv: God morgon!

Idag mår jag bara prima. Är lite torr i halsen, men det är kanon! Sjdå?

3 lena:

skriven

Ja!Visst är det härligt med sol.Har varit på långpromenad,så nu är man på strålande humör kram lena.

4 manuela:

skriven

hej sötnos!

skulle du vilja bli dagens blogg, i min blogg?

det ända du behöver att göra är att kommentera att du vill bli dagens blogg, om du blir dagens blogg kommer jag att länka till din blogg vid 3 olika tillfällen! tack:) puss!

5 LillaNisse:

skriven

Har varit ute och gått i skogen allt för att ta till vara på det underbara vädret.



Kram

6 Alina:

skriven

fin blogg du har:)

7 Alina:

skriven

snygg sol också;D

8 Carina:

skriven

Usch....lider med dig :/

Varför ska man ha ett huvud för.....eller om jag tänker efter så är det väl ganska bra att ha än då ;)

9 vivan:

skriven

Fy vad tråkigt för dig med huvudvärk!

Hoppas att den har gått över och att du kunnat njuta av fina höstvädret...kramiz:)

10 synne:

skriven

Men jisse så illa det blev med huvudvärken.

Hoppas du är bättre idag.

Kram Synne.

Kommentera här: