Det kom ett paket

I dag kom paketet med pannlapparna som jag "ropade in" på Tradera.
Dom var finare än jag trodde dom skulle vara.





Nu får dom hänga som prydnad här så länge.
Får se om jag kommer att använda dom sedan någon gång.
1 A:

skriven

Så lustigt man kan säga olika om saker... Jag hajade till innan jag förstod vad pannlappar var =) Här säger vi grytlappar....



Hoppas du har det gott i kväll =)

Kram

2 Inger Maryissa:

skriven

Men vad mysiga de är....

Såna skulle jag också vilja ha.

Kram

3 Jeanette:

skriven

Vad fint det blev!!

4 LillaNisse:

skriven

Fina, men vad är det för ask bredvid vågen med blomman? Kan du inte visa en bättre bild på den? Blev intresserad av den.



Kram

5 Ann:

skriven

God morgon! Senast i morgon kväll...Du kanske kan sätta in dom och jag skickar häftet eller vill du hämta?

6 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Åh, vilka söta! ;D

Ha en skönt och trevlig dag!

Kram

7 Vaniljis:

skriven

Ja, vad fina de var och vad fint och mysigt du verkar ha det i ditt kök.

Kram

8 A:

skriven

God morgon....

Jag tycker det låter häftigt med pannlappar =)



Ha en fin dag

Kram

9 Mia:

skriven

Nää, men dom kan du ju inte använda!!! Åh, så fina dom är!

Och du, vad fint du har det, kunde ju inte undgå att se det fina kaklet bl.a, nu när jag själv ska få kaklat...

10 Kattis:

skriven

JA, och man stannar inte upp och heller.

Man bara ser framåt och lever inte riktigt här och nu.

JAg börjar lära mig...

Kram

11 Gabbi:

skriven

Morning!!!

Va fina!!!

12 Mia:

skriven

Men det som är på bilden är ju bara sååååååå fint!

Vågen är inte så dum den heller (har en likadan) ;-)

13 a-k:

skriven

Vill ha!

14 synne:

skriven

De passade med färgen på köksbänken. Stiliga grytekluter det där.

Kram på dig.

Synne.

15 Ellen:

skriven

åhh, så fint det blev,,,, jag känner mig lite delaktig i din nya köksprydnad =D

Kommentera här: