Den som väntar...

Det jag var och handlade till har inte hämtats hem ännu...jag är lite otålig...tänk om det inte blir av...
Nu ska jag gå ut och titta till djuren en sista gång sen är det sova som gäller...arbetsdag i morgon igen.

Sov gott och dröm sött!

1 Åsa.S:

skriven

Hahaha, vilka kallingar...ryyys



Natti natti!

2 A:

skriven

Oj... Ska ni få ett nytt djur eller något????



God natt gumman..Sov gott =)

3 Nettan:

skriven

Dröm sött !

4 Peter PC Carlsson:

skriven

Vad kan vi annat än att göra just det, drömma, drömma sött

5 Ann:

skriven

God morgon! Åhå det är inte mannen på bilden du handlat?

6 Dennis:

skriven

Haha, rolig bild ^^

7 synne:

skriven

Vilka söta fillingar han har, hehe.

Kram på dig.

Synne.

8 A:

skriven

God morgon...

Rise and shine =)

Ha en fin dag

kram

9 Tina:

skriven

Godmorgon på dig! Jisses..vilka söta fillingar

Ha en bra dag!

10 Mia:

skriven

Blir man nyfiken???? JA!!!!

11 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Hoppas du får en bra dag!

Må gott!

12 Åsa.S:

skriven

God morgon!!

13 My:

skriven

Hoppas du sovit lika gott som sötisen på bilden, ha en bra dag!

14 Tant Animalia:

skriven

Är han söt eller är han söt????

Mmmm....

Kram, Jenny

(Berätta nu då!!! Nyfiken!!!!)

15 matte:

skriven

Ja.. varför inte.. (ang bilden;))

ha det så bra på jobbet!

16 evans:

skriven

Nu blir jag nyfiken :) Den där manskroppen var inte fy skam, men kallingarna. Huvva, som vi säger här ;)

17 vivan:

skriven

Var har du honom gömd någonstans...den och en påse skorpor...inte skulle jag äta ihjäl mig...ha ha ha

kramiz:)

18 Carina:

skriven

Sova intill den mannen......måste

väl vara i brist på fantasi då eller....... :-)

Kommentera här: