Dagen som gått

I morse tog jag sovmorgon, var SÅÅÅÅ  TRÖTT ...att mata kalvar mitt i natten tar på krafterna.
När jag väl var på jobbet så hann jag jobba undan så bra så jag kunde gå hem tidigt. Komma sent och gå tidigt, det är bra arbetsdagar.
När jag kom hem tog jag på regnstället, satte på mig hörlurarna och gick på promenad i en timme, det var trögt att gå idag men jag är nöjd nu när det är gjort.
Nu har vi precis ätit fläskkarré, klyftpotatis och bea...det blev såklart ett glas rött till det också.
Ute spöregnar det nu så en kväll framför tv:n och bloggen känns som ett bra alternativ.

Vad gör ni i kväll?

1 Tina:

skriven

Har precis varit och helghandlat..det känns otroligt skönt..lite små saker sedan att komplettera

Tjingeling!

2 Soffie:

skriven

jobbigt att mata kalvarna för dej,

usch vilket trist väder,för första gången på flera dagar har solen tittat fram en liten stund.

må så gott och hoppas du får sova gott...

3 Carina:

skriven

Äter äppelpaj och tittar på tv, myssser alltså :-)

4 Annica:

skriven

Självklart är jag vädur! Ser du inte hornen? ;-)

Vad skönt att lilla mu har kommit hem igen. Men varför rymmer hon? Lägg gärn in fler bilder om du har tid och möjlighet. Sonen är överförtjust i kalven!

Ha en trevlig kväll!

5 Ann:

skriven

Ja vi skulle ju begravad en i sommmar men då det var bra "begravningsväder" så glömdes det bort?? Jaja den får ligga ett tag till...det bär mej emot att kasta den?!? Näe!

6 LillaNisse:

skriven

Vet inte om jag vill berätta det, då känns det som jag inte är så anonym längre, men du får väl maila mig så får vi se.

[email protected]

Kram

7 Tessan:

skriven

Läste att lillis kommit till rätta igen:) Men det var väl helt underbart! Skönt att veta att hon har det bra nu igen:)) Kram från ett regnigt Åland!

8 synne:

skriven

Igår kväll så bakade jag bröd. Fikade med älsklingen framför tvn. Broderade julkalender till grannbarna. Idag blir det en promenad. Mera bakande. Knäckebröd nu. Ska koka sylt.

Jobba. Det är min onsdag.

Kram.

Kommentera här: