Brottning på gång

Jag berättade om min gamla valack och tjuren som blivit kompisar i ett tidigare inlägg och nu har jag lyckats fånga dom på bild.

Visst är dom härliga?

=)










På den nedersta bilden har hästen fått tag på tjurens öra!!
1 Margaretha:

skriven

Så gulliga dom är tillsammans....riktiga kompisar ;D

Kram

Margaretha

2 Kattis:

skriven

Det är ju helt underbart.

Dom måste ju ha liknade språk, annars kan det ju bara lite svårt.



Ja, Björn Skifs är helt outstanding!



3 Kattis:

skriven

Ja,det är det som är härligt med djur. Eller iaf vissa.

Min förra katt och hund kollade alltid in varandra för att se vad den andre var på för humör eftersom de förstod att svansarna gav fel signaler.

Dom hade kurragömma ute varje kväll.

Dom skojslogs ofta, då hängde katten i "skägget" på hunden.

Kraaaam

4 My:

skriven

Underbara bilder, så gulligt!

5 Vaniljis:

skriven

Vad söta dom är. Riktiga polers... ;)

6 Ulla:

skriven

Vänner för livet!

7 Trolda:

skriven

Här har varken sort eller utseende betydelse för vänskapen =D precis som det skall vara! Härliga bilder =D



Trolda - kramar!

8 Carina:

skriven

Så mysiga att se :)

Kan undra vad de pratar de två.

9 A:

skriven

Vad mysigt att de blivit sådana kompisar =)

Man blir glad av att se dem....

10 GÅRDSROMANTIK:

skriven

Men vilka mysiga polare!



Hälsningar Maud

11 Annelie:

skriven

Så himla gulligt tycker jag,just för att det känns så osannolikt =)

Ha en härlig kväll!

12 Tina:

skriven

Så gulligt...kul att de funkar ihop!!

13 Maria:

skriven

Jätte söta tillsammans. Roligt ser dom ut att ha.

Tjing

14 Ellen:

skriven

dom ser verkliger härliga ut tillsmmans,,, mysigt att dom är kompisar =D

15 lena:

skriven

Det var så härliga bilder.Hoppas att öra sitter kvar.Kram lena.

16 Åsa.S:

skriven

De ser ju ut att ha det riktigt mysigt!!

17 Mia:

skriven

Åh vilka härligt sköna bilder! Man ler hela tiden när man ser dom! L

18 Jeanette:

skriven

Är tjuren snäll mot hästen? Själv är man ju lite rädd för tjurar.., eller ganska mycket faktiskt.

Bilderna är ju bara för sköna, men jag trodde faktiskt inte tjurar kunde gå ihop med andra så där.....

19 Tant Animalia:

skriven

Jisses!

Jätte-sött, men jag säjer som någon mer sa här...Är tjuren verkligen snäll mot hästen?

Och hur 17 går det när du ska in i hagen och gossa med hästarna???

Tänk om du får "Ferdinand" efter dej om han blir svartsjuk!!

Wiii! JAG hade inte vågat....du e MODIG!!

Kram och Natti! //Jenny

20 Mickan:

skriven

Svar: Jo jag bor både i gävle och i stockholm...Har min familj i Gävle och bor på internat i stockholm :D

Ha det bra

21 Ann:

skriven

God morgon! Underbara bilder! Underbart att se att vänskap inom djurvärlden också sträcker sej utanför sin "egen ras"

22 Gabbi:

skriven

Morning söt...

Hahahaha...vilka polare...

Ha bästa måndagen

23 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Vill bara önska dig en bra måndag!

Kram

24 Lillaviola:

skriven

Vilka underbara bilder! Tack för att du delade med dig..

Kram

25 A:

skriven

God morgon....

Hoppas din dag blir bra =)

Kram

26 evans:

skriven

Vad roligt! Jag hade en katt som blev kompis med en kanin en gång :)

27 Pernilla:

skriven

Visst kan hästar och kor, ja nöt, vara vänner, men att de är så här nära kompisar har jag aldrig sett.

/P

28 synne:

skriven

Lite som Emil och Alfred. "Du och jag Emil"

Tycker de är söta ihop jag.

Kramen på dig.

synne.

29 lena:

skriven

Hoppas!Att du får en fin dag,kram lena.

30 Carola:

skriven

Härligt!

31 Mary:

skriven

aah, najsiga hästar !!

32 Bim H-D:

skriven

Hm, läs i bloggen i fredags... fått ut den nu, jippie!!! Kommer mer dock, men läs fredag - över- och underläge? ;)

Må så grankott... det kan hända mycket mellan djuren :P

33 Anonym:

skriven

Härliga bilder! =) Hur kommer det sej att de går i samma hage?Trevlig kväll!

Kommentera här: