Börjar bli bortskämd



Vi börjar bli bortskämda nu...eftersom A ska hjälpa våra grannar K & E att snickra lite i eftermiddag så bjuder dom på middag idag också.
Hur ofta får man äta middag borta två dagar på raken??

Vi har fått rätt mycket gjort här hemma idag, jag får rapportera i kväll om jag hinner.
Nu ska jag ta en promenad bort till grannarna och sen i kväll ska jag till skogen och hämta granris, enris och rönnbär.
Håller på att göra höst ute på gården och då behövs lite sånt tycker jag.

Vad brukar ni använda när ni gör höst?

1 Tina:

skriven

Har gjort detsamma för någon dag sedan...höst i krukorna..bild finnes hos mig!

tjillevippen!

2 Soffie:

skriven

så vacker bild och va härligt att bli bjuden på mat!

3 Kattis:

skriven

HAllå!

Dagen har varit lite stressigt, chefen kom tillbaka idag, hihi.

Hoppas du har haft kanon idag.

Kramisar

4 Trolda:

skriven

Låter riktigt fint med bär, ris o annat - skulle passa perfekt på ett kakfat...;-) Och sån lyx med middagar två dar i rad =D



trolda - kram

5 vivan:

skriven

Ljung,oätliga svampar,gula och orage blad...rönnbär...mossa...kramiz:)

6 vivan:

skriven

Ljung,oätliga svampar,gula och orage blad...rönnbär...mossa...kramiz:)

Kommentera här: