1 soffie:

skriven

oj va roligt han har haft det i hagen,

usch va trist period det är nu!

må så gott

2 Maria:

skriven

Det kan jag tänka mig inte är så roligt med en massa lera på kusen :-)

Hoppas du haft en bra dag ?

må så gott...

3 Nina:

skriven

Lerinpackning är ju bra för skönheten!

4 christel:

skriven

Håller med dig, drar av lera varje dag.

Men direkt när dom är rena och fina rullar dom sig direkt.

Har inte samma sätt att se på det här med lera;O)

5 Nilla:

skriven

varje dag får man ju borsta lera så less nu får det gärna frysa på...må så gott

6 Tessan:

skriven

Mmm vad mysigt;) Känner väl igen fenomenet, men än så länge har vi det ganska rent i hagen, men med tanke på vilket väder det är så tar det nog inte så länge innan mina är lika gosiga;)) Ha det göttast!

7 Helena:

skriven

Nej det där är verkligen en orsak att ogilla lera...

8 Vaniljis:

skriven

Nej, fy vad tråkigt det måste vara! Hoppas på torrare väder! Kram

9 Ann:

skriven

God morgon! Inte vad jag såg .Men jag sprang ju förbi så:))

Kommentera här: