Vilken skillnad!!

När jag ändå är i gång med bilder på kor så måste jag visa "Ettan".
Kommer ni ihåg när han var liten?



Så här stor är han nu.



Nu är de gula "örhängena" i öronen och inte långt utanför.
;)
1 kicki:

skriven

En sån stilig herre...de växer verkligen fort...

kramen

2 Mia:

skriven

Oj, oj, en riktig Ferdinand snart! L

3 C a m i l l a:

skriven

Nej men vilken sötnos! Snacka om kobent... hi hi... Ungefär som jag.

Kram!

4 soffie:

skriven

oj oj så ståtlig han är Ettan.

behåller ni han till avel?

hoppas du har en härlig kväll

5 Inger Maryissa:

skriven

Jo, jag kommer ihåg när du berättade om Ettan.

Vad de växer fort de små liven.

Vad fin han är !

Kram

6 Synne:

skriven

Så fin han blivit "Ettan".

De växer fort.

Han ser lika snäll ut än tycker jag.

Kramen igen.

7 Linda:

skriven

Jösses vad fort dom växer. Det var ju nyss du visade den lilla nyfödda kalven.

8 malin:

skriven

Det var en redigt bastant lite kille !! Jättefin !

Kommentera här: