Varför...

...går tiden mycket fortare dom dagar när man är ledig?

1 Åsa.S:

skriven

Jaa du... om jag det visste...

2 Carola:

skriven

Hoppas jag verkligen inte....

3 Synne:

skriven

Hej mittinatta.

Fina inlägg, hinner inte med bloggeriet som jag vill för att vi har besök.

Men nu är jag här ialla fall.

Visst går det fort när man är ledig....

Ha det gott vännen.

synne.

4 Ann:

skriven

God morgon!

5 Gabbi:

skriven

Vilken bra fråga!!

Hojta till när du fått ett bra svar...Hahaha

God morgon förresten...

Ha en fin dag!

Kram

6 Ulla:

skriven

Javisst är det konstigt! Jag som jobbar mån-fre tycker att helgerna knappt hinner börja innan de är slut. Försöker njuta av all den lediga tiden. Ha en bra dag!

7 A:

skriven

God morgon....

Ja du, livet är inte rättvist ;)

Hoppas du får en fin dag...

Kram

8 Mia:

skriven

Ja, det kan man undra! Steg upp tidigt idag för att få en lång ledig dag ;-))

9 My:

skriven

Nja ja för det mesta! Ha en bra dag!

10 LillaNisse:

skriven

Antagligen för att man försöker att hinna med så mycket dom dagarna, och du är väl aldrig ledig?

Ha en bra dag, verkar ju vara skapligt väder...



Kram

11 Sus i dus i desperat träning!:

skriven

Jo för att man just är ledig! Mohahaha...

Kram Sus

12 Margaretha:

skriven

Jag är ledig idag och vill att dagen skall bli jäätttteeellåånngggg......

Kul kattfilm det där....man känner igan sig en hel del.....

Kram

Margaretha

13 plogflickan:

skriven

Men så är det väl alltid när det är roligt!!

14 Mickan:

skriven

Hahaha..känner igen mig i det där !



Ha det bra

15 Camilla:

skriven

Jag tror att det är nån sorts lurenderejeri jag. I själva verkat så ÄR dom kortare. Det är nån som har räknat ut det där med lediga dagar..

:-)

Kommentera här: