Vad är det frågan om??



Vad less jag blir när jag inte kan kommentera!!!
Varje gång jag måste lägga in den där koden för att kunna kommentera hos någon så får jag upp ett felmeddelande.
Ingen bra början på dagen!!!
1 Nettan:

skriven

Visst blir man frustrerad.

Än så länge har det funkat för mig idag.

Dock inte igår.



kram

2 LillaNisse:

skriven

Håller med dig om att det är frustrerande, men jag tycker det är sällan att jag behöver skriva nån kod, det var vanligare förr.



Kram

3 kats:

skriven

jag säger bara en sak... teknikens under....hm

4 My:

skriven

Ja den där koden kan reta en till förbannelse, och den är så svår att tyda ibland med...

5 Inger Maryissa:

skriven

Ja, det har varit en del strul med bloggen igen.

Själv har jag ett problem med att jag inte får mail när jag får nya kommentarer.

Jag har haft det så några dagar nu, och hoppas de kan fixa det snart.

Kul bild på vovven :-D

den ser verkligen sur ut...

Kram

6 Synne:

skriven

Jag hatar ordverifieringar.....

Svåra att se många gånger är dom med....

Urk!

Kommentera här: